• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Корисні посилання

Корисні посилання

ПРАВИЛА ДЛЯ УЧНІВ

1.Наполегливо оволодівай знаннями, старанно вчись і працюй, будь уважний і активний на уроках. Вчасно приходь на заняття, не пропускай уроків.

2. Тримай своє робоче місце в порядку і чистоті. Дотримуйся правил особистої гігієни, систематично займайся фізкультурою і спортом.

3. Бережи державне майно, дбай про багатство рідної природи. Бери активну участь у громадському житті школи.

4. Зразково поводься, не принось до школи сторонніх речей. Будь скромним, ввічливим у стосунках з дорослими та ровесниками, правдивим і відвертим. Дружи з товаришами.

5. Поважай батьків і старших, допомагай їм у праці. Будь стриманим і тактовним. Давай дорогу і місце старшим.

6. З повагою стався до праці вчителя, виконуй і активно підтримуй вимоги педагогів, рішення органів координаційної ради.

7. Дотримуйся здорового способу життя, пропагуй його іншим.

8. Шануй і люби свій отчий дім, землю своїх батьків.

9. Показуй гідний приклад культури поведінки молодшим товаришам. Будь непримиренним до аморальних і антигромадських вчинків.

10. Дотримуйся правил техніки безпеки, протипожежної безпеки та правил вуличного руху.

ПЕДАГОГІЧНІ ПРАВИЛА - ПОРАДИ

●Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Не предмет фор­мує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов 'язаною з вивченням предмета.

На виховання активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль. Сьогоднішній активний учень — зав­трашній активний член суспільства.

Ставте учнів у ситуації, котрі вимагають вияв­лення та пояснення розбіжностей між факта­ми, що спостерігаються, та наявним знанням.

Допомагайте учням оволодіти найбільш про­дуктивними методами навчально-пізнавальної діяльності, навчайте їх навчатися.

Слід якомога частіше використовувати питання "чому?", щоб навчити мислити причинно: ро­зуміння причинно-наслідкових зв'язків є обов'язковою умовою розвивального навчання.

Пам'ятайте, що насправді знає не той, хто пе­реказує, а той, хто застосовує на практиці.

● Привчайте учнів думати та діяти самостійно. Поступово відходьте від механічних переказів,

дослівного відтворення.

●Творче мислення розвивайте всебічним аналі­зом проблем, пізнавальні задачі розв'язуйте кількома способами, частіше практикуйте твор­чі завдання.

●Вчителі будь-якого предмета, не тільки мови і літератури, мають слідкувати за способом та формою висловлення думки учнів.

● Слід частіше показувати учням перспективи їхнього навчання.

● Використовуйте схеми, плани, щоб забезпечи­ти засвоєння системи знань.

● Оскільки міцність запам'ятовування інформа­ції, що засвоєна у вигляді логічних структур, є більш високою, ніж міцність розрізнених знань, закріплювати слід ті знання, що подано у цілісних логічних структурах.

● У значних блоках інформації легше встановлю­ються логічні зв'язки, чіткіше простежується головна думка, котру легше виділити й показа­ти учням.

● У процесі навчання обов'язково враховуйте ін­дивідуальні особливості кожного учня, об'єд­нуйте в диференційовані підгрупи учнів з одна­ковим рівнем.

● Вивчайте і враховуйте життєвий досвід учнів, їхні інтереси, особливості розвитку.

● Будьте обізнаними з останніми науковими до­сягненнями зі свого предмета.

● Заохочуйте дослідницьку роботу школярів. Знайдіть можливості ознайомити їх із технікою експериментальної роботи, алгоритмами розв'язання винахідницьких задач, обробкою першоджерел і довідкових матеріалів.

● Суспільно-історичною практикою доводьте не­обхідність наукових знань, які вивчаються в школі. Навчайте так, щоб учень розумів, що навчання є для нього життєвою необхідністю.

● Пояснюйте школярам, що кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що необхідно для реалізації її життєвих планів.

Кiлькiсть переглядiв: 352

Коментарi